Snickarpartyt

Förkylning

Kategori: Allmänt

Hej och goddag! att man aldrig kan få slippa förkylningar! Jag har suttit och nyst massor hela morgonen igen och har ont i halsen.. satan , vill ju inte bli sjuk igen! har inte tid med det :O Inte så bra heller att Johan har blivit sjuk..men men,.. sitter och väntar på att skolan ska börja i stort sett.. hm har försökt plugga men det gick inge vidare.. är så trött på boken nu! och kommer få leva med den konstant varje dag typ i två veckor framåt! nästan 3 om jag ska vara extra pluggis.. ^^
Vet inte om jag ska åka 12bussen eller den 20 över.. sist vart den lite sen och kom lite sent.. det är drygt, men lika drygt är att behöva sitta i skolan och vänta på att föreläsningen ska börja! Dagens problem eller vadå^^

Jaha vad händer sen då? Behöver jag säga att jag ska sitta med näsan i boken? Nej tänkte väl det.. men man kan ju inte gräva ner sig helt i det heller så ska väl försöka hitta på nåt kul med! :)

Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: