Snickarpartyt

Inte mer vaken

Kategori: Allmänt

Klockan är mycket mer, men inte mycket mer vaken än sist ^^ hehe.. har iallafall fått lite i magen och tänkte att huvudvärken skulle försvinna.. men jag sov nog för tungt nu på morgonsidan.. Kan ju skylla ifrån mig på nån men nä det är nog bara helt enkelt mitt egna fel..
Får se om det blir Falun idag istället då..Visade sig att det vart stort missförstånd igår eller vad man ska säga.. Jag försökte få tag på Johan och Johan på mig men min telefon ville tydligen inte funka :S Så det gick inte att nå in eller ut på den.. skumt som fan! Så idag hoppas vi på bättre lycka.. Skulle ju till skolan idag, men tyvärr jag orkar verkligen inte! och jag har fortfarande tid på mig än så länge så.. nä jag behöver ta det lugnt idag känner jag

Harekanin!

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Tänk om man kunde välja så.. :P Jag har ingen vidare lust att åka o jobba nämligen.. :P

    2009-09-30 | 14:46:27
  • Elisa säger:

    det var ju inge bra :O Får väl hoppas det blir falun idag då =)

    2009-09-30 | 15:50:51
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: