Snickarpartyt

kokta köttbullar

Kategori: Allmänt

Jag har inget plugg ikväll! :O Helt otroligt att jag kan få lite dagar lediga innan man måste börja plugga igen till nästa dugga och diverse uppgifter.. Trodde jag skulle till Falun men tar inget svar som ett nej.
Efter jag kört iaf så träffade jag Hero, hon hade tappat bort sin telefon stackarn :O hon skulle väl kolla hemma om den låg där bland kassarna..hoppas att den dyker upp^^

Skulle laga lite mat nyss men kände mig lat.. så jag bestämde mig för spagetti och köttbullar..bara att den här gången orkade jag inte steka köttbullarna så jag slängde ner dom i kastrullen tillsammans med spagettin istället, haha! funkar ju det med :P

Får se då vad som händer annars, jag vill se twilight som Elisa så snällt lånat ut :D Men jag skulle ju se den med Johan så får väl se när det blir då.. när man pratar om trollen, aja hörs, ciaao!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    haha jag tyckte då inte det lät gott med kokta köttbullar hahaha xD ja skönt att du får vara lite ledig :) Hahaha förstår att du vill se den, den är verkligen bra :D

    2009-09-29 | 21:18:02
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    haha det smakade ju likadant utan den hårda ytan ;D

    2009-09-29 | 21:23:00

Kommentera inlägget här: