Snickarpartyt

Laborationer till max!

Kategori: Allmänt

Apdryg skoldag idag! iofs har tiden gått snabbt eftersom vi haft lab hela dagen, först skulle vi pyssla med word, lite krångel med dokumenten men ja det löste sig för mig tillslut iaf.. bra! :) sen lite snabb lunch innan nästa lab då vi skulle plocka isär lite delar i datorn och skriva lite teknisk fakta.. aaah vi fatta ju ingenting först :P Jag Elisa och Hero var ett team ;) och tillslut så kom vi på hur det låg till... sen att datorn inte startade efteråt.. vilket egentligen var hela grejen :O men tydligen hade han inte testat den datorn så vi får aldrig veta vad felet var.. kan ju vara att vi gjort allt rätt bara att den var trasig från början ^^

Nu sitter jag i biblioteket.. tyst och skönt.. ska skriva min labuppgift om datorsystemet.. fick ju hjälp igår så förhoppningsvis kan jag få ihop det nu :)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Ja den här dagen var dryg, men allt ordna sig till slut ;D haha Lycka till med uppgiften;D

    2009-09-01 | 17:11:49

Kommentera inlägget här: