Snickarpartyt

Nära att bryta ihop!

Kategori: Allmänt

Shit vilken dag, har gått upp och ner som en bergochdalbana (sitter det ordet ihop? eller ska det vara berg och dal bana?) Hm.. skit samma säger jag!
Började med att jag med mycket seg hjärna kom fram till skolan, diskuterade den hemska illustratoruppgiften som ökade på min ångest med sisådär 300% sen skulle vi in på lektion och göra hemsida, jag kände mig faktiskt inte särskilt nervös för den för jag trodde jag kunde det mesta.. tji fick jag.. eller det är ju inte svårt när proppen väl släpper.. men innan den gjorde det! Alla errors och innan vi kom fram till hur man la dit en ny sida.. Herregud! Ångest och jag känner att jag är väldigt nära på att bryta ihop nu!! klarar inte mkt mer stress..

Efter skolan kände jag att allt är ju redan negativt så varför inte gå till trafikskolan på en gång, så det gjorde jag och fick tid imorgon! :O IMORGON!? neej vad hemskt, tidigt på morgonen så jag kommer få sitta typ 2 timmar i skolan innan vi börjar sen.. Hur som helst så kommer jag hem, ashungrig och sur så sätter mig vid datorn och försöker få igång internet, men se då på tusan då fick jag igång mitt fasta bredband! det är ju skönt^^ så jag tänkte testa ladda ner Illustrator till datorn.. segt som fan gick det! Samtidigt hade jag konversation med mathias på msn och han erbjöd sig faktiskt att försöka hjälpa mig, vilken ängel! sen får vi se hur bra det går då.. vill inte lägga över nåt ansvar på honom för jag måste ju ändå lära mig programmet till slutuppgiften liksom.. men jaja.. när jag äntligen fått ner programmet och ska installera så SYND! för lite RAM-minne.. där höll jag på att kollapsa! varför varför varför varför! När photoshop och indesign har funkat förut men nej det här ska vara så galet stort!!

Gav upp och läste i boken istället, hur kul är det? Får världens huvudvärk och lägger mig i sängen och somnar tillslut.. inte bra där förlorade jag lite tid.. men jaa.. vad ska man göra åt saken.. nu ska jag städa upp och sortera kläder.. kanske även ta mig igenom några sidor iallafall.. sen är det nog dags för sängen om jag ska upp typ kl 5 imorgon... AAAAAH Jag hatar min tillvaro just nu! Första gången nånsin istortsett som jag känner att jag faktiskt inte klarar av nånting.. iaf när det gäller skolan..värdelöst!

Hejdå

Kommentarer

  • Elisa säger:

    JAg tycker du är duktig iaf :) Allt kommer ordna sig för dig :)

    2009-09-24 | 21:24:20
  • Johanna säger:

    Den Nina jag känner klarar det mesta! Heja heja! Du fixar nog allt till slut :)

    2009-09-24 | 22:13:48
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Vad snälla ni är! :) <3 jag kan inte göra annat än mitt bästa helt enkelt.. sen får man ta det som det kommer eller nåt.. bara att bryta ihop och ta sig upp igen som jag sa tidigare idag ^^

    2009-09-24 | 22:41:19
  • johan säger:

    jag vet att du klarar de hjärtat , du klarar allt , du är helt enorm, de finns inget du inte klarar ! ja älskar dig! // din johan

    2009-09-24 | 22:43:50

Kommentera inlägget här: