Snickarpartyt

småsaker

Kategori: Allmänt

Jag är trött! på att plugga och trött på att känna mig negativ.. Elisa om nån fick väl bli medveten om min negativa energi idag ^^ men det är småsaker som går en på nerverna bara..
Hittade inte mitt paraply när det regnar ute
min ena hörlur till mp3n dog (Varför kan inte båda lägga av på en gång??)
Höll på att missa bussen
Liten dryg kille typ skällde ut mig på busshållsplatsen
Skolan kändes onödig
Press press och mera press!

Men nu är det dags att rycka upp mig tycker jag.. tror jag ska ta mig ut och ta en paus ifrån pluggandet.. en cykeltur eller något kanske så man får röra lite på sig :) Innan jag börjar på ett nytt kapitel i boken.. Eller ja jag har väl lite kvar att läsa om datorsäkerhet först.. får se vad som händer jao!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    men min positiva energi övervann iaf din negativa när det gällde bussen haha ;D Men det är jobbigt när småsaker går en på nerverna :P Men hoppas det blir bättre imorgon :) hihi då har vi iaf övning på illustrator, blir nog rätt kul tror jag :)och tio var det tom :D

    2009-09-22 | 23:21:44
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja det är sant :) ja, får se om de blir nå päron imorgon som övning haha! ^^ jävla linjer :P ooh nästan sovmorgon ju ;D

    2009-09-23 | 00:03:53

Kommentera inlägget här: