Snickarpartyt

Trött

Kategori: Allmänt

Hua mig vad trött jag blev helt plötsligt :O somnade väl runt halv 4 och vid 10 vaknade jag och kände mig glad och pigg, bra tänkte jag! :P så jag passade på att läsa igenom lite anteckningar när Johan ändå sov.. så somnade jag igen =/ vaknade sen istället vid 1 och kände mig på allmänt drygt humör...
Johan åkte nyss tillbaka till Falun för att hämta sin mamma.. ska passa på att plugga lite mer ^^ sitter och myser i hans tröja :D hehe..

Fick sms imorse av Jennie, Fille har kommit hem under natten så det är ju bra :) hoppas han stannar där nu då! :O räddar deras semester iaf :)

Men ja, hoppas ni får en roligare söndag än vad jag får med all pluggning, kommer bergis missa alla tv-program ikväll också! katastrof

Kommentarer


Kommentera inlägget här: