Snickarpartyt

Tv-kväll

Kategori: Allmänt

Johan älskling skämmer bort mig med att vara så underbar hela tiden :O så nu känns det verkligen ensamt utan honom här där jag sitter inklämd i min lilla lägenhet ^^ men man kan ju trösta sig med att han inte försvinner iallafall :) <3 hihi.. längtan är bra sägs det ju ;)

Sen är det ju söndag trotsallt, har nyss kollat på One tree hill.. okej för att vara ärlig..klarar snart inte av allt sockersött i den serien :O lika sött som all cola jag trycker i mig (A) :D Ingen annan som tänkt på att den är väldigt pluttinutt? ^^ men men, tillhör ju tradition när man sett alla andra avsnitt :)

Nu ska jag fortsätta att titta på Top Model.. inte riktigt lika mycket sockersött där inte, spec inte när saxen kommer fram.. cry bitches cry! ;) haha! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: