Snickarpartyt

Lång dag

Kategori: Allmänt

ujujuj vilken lång dag känns de som :O kom upp ur sängen halv 5 imorse ungefär.. kom upp till Borlänge och hann precis packa av allting och försöka fixa cykellåset innan jag var tvungen att sticka till bussen..
Cykellåset fick pappa upp men nu går det inte att låsa istället så cykeln får numera stå inne i hallen och ta plats ^^ den stora tvn fick jag också upp, tyckte den stod väldigt knas eftersom den är så stor men nu så står den faktiskt rätt bra :)

Ja vi missade bussen inne i stan så jag och Elisa gick till skolan.. kom lite försent och där var det bara att börja sätta igång med Illustrator och Mac-datorer på en gång.. gick väl både bra och dåligt ^^
Uppgiften däremot, nej tack! Vill inte vill inte!

På lunchen/hålrummet mellan föreläsningen och seminariet så satt vi och försökte få ihop våran redovisning eller hur man ska förklara det.. det gick tillslut :) Dock behövde vi inte säga så mycket när det väl var dags :P

Efter skolan åkte jag direkt till Falun där Johan mötte upp mig <3 har gått över en vecka sen vi sågs sist så det var mys att träffas igen! :)

Nu har jag iaf kommit tillbaka hem till Borlänge.. massa trött så det blir nog att sova nu.. Goodnatt på er! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: