Snickarpartyt

vinsten blev en lemur och en kanariefågel!

Kategori: Allmänt

Ibland blir saker bara inte som man tänkt sig, världen är inte större än att man snart har snott ihop sig i någon konstig knut ^^

Men nej jag tänker inte skriva nåt långt trist inlägg om alla känslor :P jag har det bra som det är och just nu vill jag bara ta saker som det kommer :) lite lustigt hur det kan bli ibland bara.. heh..

Sitter och skriver lite från boken.. borde väl hoppa in i duschen och fixa iordning mig snart.. det där med städningen gick la sådär ^^ just det, apropå det så ska jag dammsuga det första jag gör! haha där ser man.. jag vågade inte göra det imorse vid 9 ifall jag skulle väcka grannarna med min monstermaskin :P sen kom det annat ivägen..

Har ringt com hem också.. herregud! han var då inge kul att prata med må jag säga! dumförklarade mig och det visade sig att de glömt skicka ut modem till det fasta bredbandet.. så nu lägger jag det åt sidan ett tag och väntar på att det ska dimpa ner ett nytt brev i lådan :) de skulle även skicka ut ett nytt simkort till det mobila..aja..

Apropå brev, fick vykort av Johanna idag från västkusten, haha! du är skön Johanna :D det första vykort jag får med en egengjord rebus då man kan vinna en lemur eller en kanariefågel ;D jag hade rätt visade det sig och skulle få både och skickat med flaskpost :D

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Usch jobbigt när han var jobbig på telefonen ogillar sånt där, hade sån tur att jag iaf slapp ringa asus för som det ser ut fick jag ingång mitt trådlösa nätverk alldeles själv haha:D

    2009-09-03 | 18:29:35
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: