Snickarpartyt

Ytligt

Kategori: Allmänt

Nu ska jag vara lite ytlig.. ^^ jag vaknar som normalt.. går upp ur sängen och känner mig skapligt trött! går förbi spegeln in till köket och tänker att shit nu måste jag ha sett fel! men när jag går tillbaka och tittar lite mer noggrant så får jag faktiskt lite ångest! Jag ser skapligt tjock ut! :O Ser faktiskt gravid ut..det är sant! och nu när jag fått på mig kläderna känns det lite ångestladdat och vill bara gömma mig i nåt stort bylsigt.. men men.. det värsta är ju att jag inte vet varför.. Jag kanske blir som en boll och sprängs! Who knows... ^^ Skulle kunna visat men min sladd till kameran funkar inte.. alltid lika kul med teknik!

Kommentarer

  • Sazzo säger:

    Nino tänk om du äär gravid:O man vet ju aldrig likssom :O Isåfall yrkar jag på gudmor rollen ;D hehe

    2009-09-23 | 09:44:12
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hoppas det är lugnt, men ett test kanske vore bra för att vara på säkra sidan ;) Men jag tyckte iaf inte att du såg tjock ut idag inte :)

    2009-09-23 | 15:40:30
  • Nina säger:

    Haha jag ska då inte ha nå barn nu heller! :O man går inte från normal till höggravid på en natt hahaha :D no way!

    2009-09-23 | 21:08:18

Kommentera inlägget här: