Snickarpartyt

Aaaaaaaahhhhhh

Kategori: Allmänt

Ni kan inte förstå hur trött jag är just nu! jag höll till och med på att somna i duschen ^^ haha.. helt galet.. ändå gick jag inte och la mig sent igår heller, kan vara att jag fick för mycket frisk luft kanske efter kvällspromenaden med Per :P har sovit med två täcken och typ 3 tröjor för att det var så kallt haha..
Idag är det plugg som står på schemat..ska åka in till Helen med Elisa och ta tag i seminarieuppgiften..shit vad Bodil ska göra det kämpigt för oss! en hel veckas jobb måste vara klart till tisdag då vi åker upp till Idre..omg! men då äre bra att man har bra grupp att jobba med iallafal :)

Nej nu ska jag fixa iordning mig och kanske lyssna på massa musik så att jag kommer igång ordentligt ^^
Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: