Snickarpartyt

En bra dag

Kategori: Allmänt

Dagen har blivit så mycket bättre än vad jag trodde att den skulle bli.. Idre-mötet gick bra, tror vi är på G med rätt bra idéer .. de har humor minsann också de killarna! haha :P
Efter mötet gick jag och Elisa hem till Helen för att ta itu med forskningsfrågan och sådära till b-uppsatsen. Guess what! forskningsfrågan är nu godkänd tack vare Elisas snilleblixt, se vad som kan hända när man borstar tänderna.. ;)
Åkte hem en vända för att sedan ta sig tillbaka till stan och gymmet :) har dock träningsvärk idag så blev trött snabbt i mina ben :( inge bra.. ^^
Nu har jag fått i mig mat så resten av kvällen blir nog mest tvn, det är ju tisdag vilket betyder massa bra tv-program.. :) om bilden kommer tillbaka vill säga.. bara för mig den försvinner ganska ofta för? =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: