Snickarpartyt

Full rulle

Kategori: Allmänt

Jag är trött! var en snabbis till skolan där vi skrev ut kompendium och sådära.. när vi kände oss klara tog vi oss ner på stan, till gymmet först.. tänke sola men kön var så lång så det fick bli enbart ett gympass :) de håller på och gör om lite där, fått dit ett par nya maskiner och så.. ska bli spännande och se om det är skillnad när man kommer tillbaka på tisdag ;D hehe..
Efter det var vi en sväng till Hemmakväll där Elisa hyrde film, järnvägsstationen där jag hämtade ut mina biljetter över påsk..och tillbaka till stan efter det, Elisa åkte hem och jag mötte upp pappa.. Vi var till Forssa och åt sallad :) gott så nu är jag mätt igen! trodde jag skulle avlida av hunger där ett tag!
Så har vart runt en del :) nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen, tror jag hoppar pluggningen idag faktiskt och kör på mys istället ^^

Förresten såg vi nåt underbart på Hemmakväll :D eller jaa.. Avatar kommer ut på DVD i slutet på april, YAY! :D :D är inte det greeeat? :)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Vi måste typ boka in en heldag för att hylla Avatar och se på filmen :O

    2010-04-01 | 18:03:08
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    jaa det måste vi göra! :O helt klart! :D

    2010-04-01 | 18:24:25

Kommentera inlägget här: