Snickarpartyt

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

ny vecka och jag fortsätter att kämpa på..som vanligt har jag drömt helt galna grejer..kan säga att en liten detalj var att jag fick av Elisa, ett ihopfällbart plastbord med inbyggd mugg att ta med till skolan.. ehm.. sen satt jag och nån annan, Hero tror jag det var och ritade mullvadar på våra väskor.. omg! vet inte alls vart allt det där kommer ifrån :D

Aja, idag skiner solen igen, fast det gjorde den igår med när jag vaknade, sen blev det blåsigt kallt och eländigt under dagen ;) hoppas att solen håller i sig idag åtminstone :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för skolan!

Kommentarer

  • Per säger:

    Hoppas du får en toppendag i skolan!

    2010-04-19 | 07:24:48
    Bloggadress: http://blog,keckman.se
  • Nina säger:

    oh ja skolan är alltid toppen! ;D

    2010-04-19 | 08:35:26
  • Elisa säger:

    Hahaha hoppas det var användbara presnter i alla fall så jag vet om jag ska köpa det till dig i födelsedagspresent ;D

    2010-04-19 | 17:57:32
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Hahaha jag tar gärna emot ett plastbord när jag fyller år Elisa ;)

    2010-04-19 | 18:18:27

Kommentera inlägget här: