Snickarpartyt

Nästan framme

Kategori: Allmänt

Vilken spännande tågresa haha!
Nej men började med att tåget stannade ganska tidigt mitt ute i ingenstans.. fine, tågmöte som alltid inget mer med det.. sen nästa gång jag tittade ut genom fönstret kände jag igen mig, avesta? :O vad hände med säter och hedemora liksom :D tyckte helt plötsligt att jag var på fel väg och tänkte att jag hade hoppat på fel tåg ^^ så typiskt mig att nojja upp mig.. det var inte förrän jag såg att vi körde förbi rosshyttan och broddbo som jag kände mig säker igen.. där gick även gränsen för snön, asmycket snöblask och helt vitt på backen :O whaaat inte ens borlänge har det ju ;)
Men har pratat med Jennie och det är tydligen snöfritt i Stockholm iallafall :D
nu vill jag bara av tåget och hem till mamma! är uttråkad :P sen får man se när Jennie kommer hem från sin lastbilsdag med Matte.. och kanske har hon honom med sig i släptåg :D nu saknar jag min syster!

Wie nu har vi lämnat Arlanda så det är bara minuter kvar tills det är Stockholm nästa, wonderful! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: