Snickarpartyt

Tågäventyr & tentaplugg

Kategori: Allmänt

Hallu! Tillbaka uppe i Borlänge nu, åkte typ vid 8 imorse från Tumba..fick skjuts av Jennie till pendeltåget :) När jag kom dit såg jag att märsta-tåget var försenat typ 10 minuter :O blev lite stressad så hoppade på Jakobsberg-tåget istället som tydligen skulle gå till centralen det med, och det gjorde det! i tid kom jag :)
Tåget var såklart försenat in till centralen och vet inte hur många gånger de ropade ut att man skulle ta plats och vara uppmärksam på att dörrarna stängs 30 sekunder innan avgång, lätt när det inte finns nåt tåg inne liksom! ^^
När det väl kom in fanns det inte rätt siffror på vagnarna vilket skapade massor av kaos bland de som skulle åka med, men det löste sig tillslut och tillslut efter alla stopp och kommunikationsproblem så var vi bara några minuter sena upp till Borlänge, vilket inte gjorde särskilt mycket då Elisas buss aldrig kom förbi så vi sköt på pluggningen till imorgon istället.
Så idag har jag suttit hemma och läst, skrivit lite på tentan.. tillslut blev huvudet lite mosigt så tog mig ut till gymmet..blev dock inte långvarig efter världens ätarhelg hos mamma ^^
Nu ska jag snart titta lite på tv och sen försöka skriva lite mer på tentan innan läggdags :) fick btw sms om att min avatar-film ligger på posten nu så snart kommer den hem till moi! :D

Och förresten så har jag och Lovisa namnsdag idag! så grattis till oss ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: