Snickarpartyt

Trippen till Idre Fjäll - varning för dålig svenska ^^

Kategori: Allmänt

Goddagens! Nu är man tillbaka i Borlänge igen..resan gick väl egentligen bra :P gick igenom grunderna för projektet och sådära.. men igår var både jag och Elisa bra nervösa innan vi skulle åka (A)^^
Var in och hade möte med Bodil..visade sig att vi tänkt rätt med våran seminarieuppgift så där slapp vi massa extra arbete.. skönt! Efter det var klart hade vi lite dötid innan 3.. Elisa och jag satt då ute :) solade och käkade.. vi tog oss även ner på stan för att köpa glass :P Mötte upp Mathias på stan som höll oss sällskap tills vi åkte tillbaka upp till lugnet :)
Efter nervös väntan och halvt pinsam bilresa upp till Idre så var vi framme.. trodde inte att vi skulle överleva där ett tag ^^ oh my! ni ska aldrig mer säga att jag kör dåligt, okej! :O en bit hoppa till och med stereon ur sitt vanliga jag.. då kan ni tänka er att det var en bumpy ride.. ^^
Träffade resten av gruppen i stugan, åt mat :) Satt på PW-hotell resten av kvällen.. Hade problem med sängen.. gick knappt att ta sig upp eller ner när jag skulle sova överst haha!

Idag gick vi upp rätt tidigt, åt frukost..träffade lite personal och sådära och gick igenom grunderna för projektet.. kan bli intressant det här :) får se hur allt artar sig..
Efter mötet var det fria aktiviteter och medan de andra åkte ut på skidtur så var jag och Elisa till spel/sporthallen..spelade airhockey, åt snacks och spelade bordtennis :D vi är så bra på de spelen alltså! ;D

Kom tillbaka till Falun runt 6 och jag har nog aldrig vart så glad att sätta foten i den staden som jag var idag! ännu gladare blev jag att komma hem till Borlänge.. Orkar inte skriva mer detaljerat om resan.. ska läsa igenom lite saker nu till redovisningen imorgon sen ska jag hoppa i säng! är massa trött.. kommer sova så himla bra inatt känner jag!

                
                


Kommentarer


Kommentera inlägget här: