Snickarpartyt

Vad lyssnar ni på för musik när ni tränar?

Kategori: Allmänt

Jag har svårt för motivation till att exempelvis springa utan rätt musik i lurarna. Om jag inte har sällskap förstås, det ökar ju motivationen en del :)
Det är väl inte direkt alltid musik jag lyssnar på hemma till vardags annars men just för att få de där extra krafterna :)
Är om ni inte redan visste om det väldigt ombytlig med mitt val av musik men har iallafall listat min top 10 lista just nu som används flitigt när jag springer :D


1. Lostprophets - can't catch tomorrow
2. Afasi & Filthy feat. Promoe - benen på ryggen
3. Kanye West - heartless

4. Donkeyboy - sometimes
5. Sean Paul feat Keri Hilson - Hold my hand
6. Paul van Dyk - Time of our lives
7. Shaggy feat Bob sinclair - I wanna
8. Skillet - the last night
9. Jason Derulo - In my head
10. Söder - så länge jag andas

                                   
                            

Kommentarer

  • Per säger:

    Jag springer alltid till en podcast som heter A State Of Trance. Bara slå igång och springa :D

    2010-04-20 | 20:06:57
    Bloggadress: http://blog,keckman.se
  • Nina säger:

    okej :) Nina gillar inte trance ^^

    2010-04-20 | 21:03:57
  • Per säger:

    Nina får börja lära sig gilla det ;D

    2010-04-21 | 07:16:42
    Bloggadress: http://blog,keckman.se

Kommentera inlägget här: