Snickarpartyt

Vilken vändning!

Kategori: Allmänt

Nu kan jag slappna av för resten av dagen :P
Det gick tyvärr inge vidare alls på duggan i skolan =/ tiden räckte inte till..när hon ropade ut att det var 5 minuter kvar hade jag hälften av frågorna kvar :O inge bra tecken direkt ^^
Efter skolan åkte jag till Borlänge igen, gymmet direkt :) var riktigt peppad idag faktiskt! plus att jag fick ju idén igår att byta upp lurarna till en modell större.. och det funka! :D nu satt dom i helt okej faktiskt medan jag sprang :) jättebra! istället dog mp3n efter halva passet dock :( får se till att ladda upp den idag..
När jag kom ut från gymmet var det soligt och varmt ute :O det som var så grått o kallt när jag gick in.. haha men jag klagar inte :D gick till rätt pris och handlade lite och när jag kom hem låg mitt nya visa kort och väntade på mig.. braa :D att de till och med kom upp till Borlänge var ju toppen! nu kan jag slippa oroa mig för när kortet slutar funka hehe ^^

Om ett par dar får jag mina skor också :D yay! hm.. nej nu ska jag ta lite ledigt och titta på top model repris (A) innan jag har lite småpyssel att fixa med här hemma ;) sees!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: