Snickarpartyt

Från dans till tvättstuga

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Jag skulle nog ha velat sova några timmar till, kändes verkligen som att jag drog mig själv ur världens tyngsta sömn ^^ Haha..
Igår var en bra dag :) Var ner en stund på stan, hämtade ut busspengarna, fick sällskap av Billie som hade lite ärenden himself.. Sen tog jag mig hem och strax efter det så kom pappa förbi, bytte ut en påse ren tvätt som jag glömt hemma mot en påse tomma matlådor som jag fått med mig upp.. haha man kanske borde börja fylla upp dom igen, för att vara snäll liksom :D
Lite läskigt eller vad man ska säga, tråkigt..att det antagligen var sista gången jag träffade honom innan vi åker till Tunisien =/ meen är bara en vecka och jag hade inte planerat att något skulle hända planet!

Snart var det iallafall dags att dra och möta upp Elisa på bussen :D in till Falun och dansa! Sjukt nervös var jag.. min takt, rytm, koordination är inte som den borde vara :D såå aa.. men det la sig lite i bakgrunden när jag satte mig på bussen, har inte träffat Elisa sen innan Göteborg så det var väldigt kul att träffas igen :) inne i Falun mötte vi upp Linnea :) sedan gick vi till dansstudion, då blev jag lite nervös igen :D Men i helhet så var det riktigt roligt att dansa så det pinsamma la sig lite i skymundan :) yay! Jag ska nog nästan helt säkert fortsätta på det under terminen nu..glaaaad! :)
När vi efteråt tagit bussen tillbaka till Borlänge så gick jag hem från centrum, var faktiskt väldigt skönt ute så en promenad förtjänades ^^ Duschade och så när jag kom hem sen fick jag sällskap av Billie igen :) Vi tittade på tv typ hela natten, haha helt galet vad tiden kan gå snabbt ibland..!

Nu har jag iallafall dragit mig upp ur den djupa sömnen ^^ varit ner till tvättstugan och laddat ett par maskiner.. så antingen vila en stund eller göra mig iordning är det som gäller nu.. Ska försöka styra ihop träffen med Mathias idag, inte lätt när båda är fattiga och bor i olika städer :P meen I will make it work ;D haha :)

Harekanin!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Det var jätteroligt igår :D

    2010-08-26 | 11:25:13
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja det var det :D fast jag lär nog träna stegen en del tills nästa gång ;) så att mina fötter går åt rätt håll :D

    2010-08-26 | 17:10:47

Kommentera inlägget här: