Snickarpartyt

Glad som choklad!

Kategori: Allmänt

Wei wei wei! Blir någon förvånad om jag säger att det blev sent inatt med? haha, troligtvis inte.. ^^ men jag hade det sjukt trevligt igår :) till och med så trevligt att jag vaknade glad idag, jag menar vad är oddsen för att faktiskt vakna glad :D
Idag är det iallafall onsdag, herregud! sista veckan på sommarlovet och redan halva veckan har gått.. känns iofs ganska kasst eftersom jag har skaplig ångest för det här skolåret. Men det tänker jag inte på nu! vad händer idag? hm Jaa jag ska iallafall till Falun och dansa senare :) ska bli superkul! men faktiskt känner jag mig stel som en pinne idag :O så det kommer nog inte gå så bra :D nervöst! Nina har ju inte riktigt det där med rytm heller.. haha..Men först så ska jag ner på stan, jag har inga cash till bussen..Men en promenad är alltid härligt :)

Annars ska jag nog försöka fortsätta packa lite, om jag ska få plats att frakta hem Johannas strandhunkar så bör jag ju tänka efter lite vad jag packar ner ;)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: