Snickarpartyt

Torsdag

Kategori: Allmänt

Goddagens!
imorse vaknade jag tidigt av städerskorna som tjattrade ute i trapphuset.. kändes seriöst som minusgrader inne i lägenheten så nu har jag isolerat brevinkastet med typ handdukar :D haha.. måste nog fixa det snart på riktigt..
Jag var en sväng till gymmet imorse faktiskt, det gick la sådär.. jag satsar nog på att ta tag i det efter att skolan har börjat igen istället.. blä har ingen ork till det just nu, jag får vara fatman på beachen i tunisien, som att jag kommer träffa de människorna igen :)

Idag ska jag packa lite, plus fixa iordning och sortera lite saker här hemma, det ser ganska risigt ut.. men det är faktiskt helt okej väder ute med så nu när jag hittat mina cykelnycklar (som jag trodde låg kvar hemma hos Jennie) så ska jag garanterat ta mig ut på cykeltur senare, det blir nog härligt..

Imorgon åker jag hem till byn, har inte träffat pappi på värsting länge! sen förhoppningsvis ska det upplevas traumatiska flashbacks i rulltrappa á la västerås på Lördag.. Och på söndag äre dop :) jag måste leta kläder, presenter.. jaaa allt som kan tänkas behövas ^^ Synd att jag missar dansen på söndag dock :( .. hade väldigt gärna velat testa på att skaka lite rumpa.. men det får bli streetdance nästa vecka istället, förhoppningsvis om Elisa iallafall vill hänga med och prova på :)

Nej nu är det slutsnackat, disken väntar! ciiiaao

Kommentarer

  • The Meuklintaynien Devil säger:

    Du kommer garanterat ramla. Jag kommer se till att detta sker. Xoxo Devil Girl

    2010-08-19 | 18:14:54
  • Nina säger:

    det känns som att devil görl kommer stå bakom mig och putta ner mig.. plus att det kommer att stå superhot boojs där som du lurat dit ..BARA för att det ska bli som förr ;) synd att dom flyttat gina..längre till ingången this tajm

    2010-08-19 | 20:29:43

Kommentera inlägget här: