Snickarpartyt

Trött-trött-trött

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
Sjukt trött är jag! brist på sömn i helgen visar sig idag, det känns :) hehe.. Helgen i Möklinta har gått sjukt snabbt och har hunnit med mycket roliga saker, igår var vi på Williams dop, han är ju bara för söt! :) Fika efteråt i möklintagården, eller heter det bygdegården? hm det spelar nog ingen större roll.. men då fick vi ju chans att kunna sitta ner och prata alla 4 igen, Hela västmanlandgänget samlat :)
Nu är jag uppe i Borlänge igen och tyvärr måste jag nog säga så är det sol idag, jag känner mig för trött för att ta mig ut, haha samtidigt som jag lär städa här hemma, sanera kanske till och med ^^ och nu är det ju faktiskt sista veckan innan Tunisien, har bara några dagar på mig att packa, oh my! :P

Men duschen först och sen ut och skicka in studieförsäkran, finally!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: