Snickarpartyt

Tunisien here we come! =D

Kategori: Allmänt

Måndag.. brukar inte vara den mest uppskattade dagen på veckan, men idag har den varit bra så bra! :)
Jennie och jag har beställt resa till Tunisien! wohooo det ska bli himlans skönt att komma iväg på sol och bad! :) Missar dock första veckan i skolan men det känns som att det tar jag igen med plugg sen
Så Tunisien om några veckor here we come! :D Måste lära mig franska bara ;)

Så idag har vi varit i Kungsbacka på ärenden, köpt saker inför resan.. Fyndade två bikinis (överdel + underdel), 2 linnen, kortbyxor och ett par skor plus sandaler till Jennie för under 500 kr! :D de ni! Det är smart shopping ;) Sen handlade vi lite andra småsaker inne på Ica som behövs ..

Fixat pass idag med, fy satan så man ser ut jämt på kortet och för att inte tala om namnteckningen.. KATASTROF! kanske tur att man inte reser så ofta ändå ;)

Hann inte så mycket mer än hem förrän vi skulle ut igen, på med nya skorna och möta Frank för att åka in till Göteborg. Vi bestämde oss för att titta på Lotta på Liseberg och jaa.. fastän det knappast är min musiksmak eller typ av aktivitet jag väljer annars så var det riktigt roligt ändå :) Sällskap gör grejen och musik blir man glad av.. 
Kommer sova gott ikväll :)





Kaninöronen och den tandlösa minen är för simon bara för att jag inte skulle :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: