Snickarpartyt

Freeedag

Kategori: Allmänt

goddag!
Inatt har jag sovit jätteskönt :) vaknade vid 3 av att jag hörde kanye west på tvn som jag glömt stänga av.. fick för mig att dom skulle spela hans nya album på mtv på söndag men det är hans filmdebut runaway som dom ska visa :D det måste nina se! ja det måste hon :)

Stängde iallafall av tvn och somnade om.. vaknade igen imorse av ett ryck när telefonen ringde haha :) men det var en bra väckning.. har även med pappas hjälp ordnat upp lite problems med banken.. jag kommer tjäna pengar på det ser det ut som så det var kanske bra ändå ;D
just nu kliar det lite extra i fingrarna eftersom man vet att jag har lite för mycket pengar på kontot för mitt eget bästa.. och jag vill ju så gärna ha en kamera nu (A)
Annars idag har vi pluggfri dag! va? :O det är inte möjligt.. eller jo det är det faktiskt.. så det ser ut som att jag ska in till Falun idag.. men man vet aldrig så noga ^^

Nu är min vågtång varm så ska fixa håret, jag har kommit in i sån period igen då jag avskyr att gå i rakt hår (A) så jag gör det lockigt varje dag :P haha..

harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: