Snickarpartyt

Jullov!

Kategori: Allmänt

Hej!
Huvudvärken smyger sig på.. jag har seriöst vart vaken sen typ halv 3 inatt..kan vara därför.. ^^
Åkte in så att jag var i falun vid 11 tiden så att Elisa och jag kunde skriva på uppsatsen, det gick väldigt smidigt.. eller nej det krånglade faktiskt rätt rejält ett tag men vi är så allmänt bra så att vi blev klara så att vi kunde lämna in uppsatsen till vår handledare, en dag för tidigt :O Nina har härmed jullov!
Vi åkte sedan ner på stan för att äta, kinamat buffé.. det var massa gott! mums! :) skulle möta Patricia och Mathias tjugo över 3 så hade lite tid att döda tills dess så vi gick runt o kollade i affärer under tiden.. Lite efter halv fyra var vi alla samlade så vi kunde gå mot arenan och dansa :D Patricia lärde oss ny koreografi..den var svår (A) men då kanske vi avancerar uppåt snart ^^ det var ändå riktigt roligt, blev glad av att dansa :) var kul att se Mathias dansa med :D hihi.. får hålla uppe sina skills nu så att de blir medelgrupp direkt nu när terminen börjar igen ;) Åkte sedan tillbaka till Borlänge, sviiiinkallt ute så jag och Elisa gick in på konsum o väntade de tjugo minutrarna innan bussen hem kom .. Nu ska jag packa eftersom jag lämnar staden imorgon..

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: