Snickarpartyt

Medgångar i överflöd

Kategori: Allmänt

Vilken bra dag jag har haft om jag tänker efter :) vilket man sällan vågar göra nuförtiden.. men det känns som att det är massa knutar o hinder som bara löses upp och försvinner.. tänk vad härligt om det får hålla sig såhär ett tag nu :)
Har varit ute i Romme idag hos Elisa och skrivit på uppsatsen.. jag måste säga att det har flytit på ovanligt bra eller vad man ska säga, det är nästan så att jag vågar säga snart att jag ser ljuset i tunneln :O :) vi har dessutom plus på det bokat danslokal till nästa vecka i Falun så vi får dansa :D askalas! och så har vi kirrat biljetter till Daniel Adams-Ray i februari.. jag taggar redan! muaha :) Aja .. Hann inte så mycket mer än hem sen innan jag blev utlurad i kylan igen.. burr! men de vare värt :) Annars ikväll har jag väl inte roat mig med så mycket mer än att plocka ihop lite kläder, pluggat lite o sådära.. ska satsa stenhårt på att sova tidigt idag.. ska stänga av datorn efter jag skrivit klart här, tvinga mig!

Imorgon ska jag upp tidigt för att tvätta, det gillar jag inte! efter det blir det att åka in till Falun för att ta tag i uppsatsen återigen ..till att börja med

harekanin!

                          

Kommentarer


Kommentera inlägget här: