Snickarpartyt

på väg

Kategori: Allmänt

Huvudvärken sitter kvar, tog en tablett innan jag åkte så den är väl lite dämpad iallafall.. sitter på tåget nu, pappa räddade min dag genom att komma o hälsa på och sedan skjutsa mig till tågstationen.. endast några minuter försenat tåg skönt nog.. tror dom hinner köra ikapp det på vägen ner till sthlm.. kommer känna mig lite smådepp ända tills jag kommer hem till mamma och får annat o tänka på :/ jag gillar inte julen särskilt mycket alls när jag tänker efter..
Aja, vet inte riktigt vart vi är någonstans.. kan vara så att det är uppsala nästa eller så är det sala.. ja det är nog sala när jag tittar på klockan.. känns som år sen vi stannade i krylbo^^
hoppas på att internet håller sig i skick tills jag är framme, vill ha min musik

Kommentarer


Kommentera inlägget här: