Snickarpartyt

Runaway

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
fjärde advent idag, kan det stämma? Jag la in en önskning i torsdags att jag ville ha mer snö.. det har snöat konstant sen i fredags.. be careful what you wish for..eller hur uttrycket nu lyder ^^ Nu har jag lagt in andra önskningar istället haha :)
Har haft en bra helg so far.. idag är det tänkt att Elisa ska komma hit så vi kan fortsätta på uppsatsen..Jag hoppas på att det flyter på bra.. satt uppe till tre i lördags natt och kämpade med innehållsförteckning och sidnummer och hela den tjosan :D bara för det så har jag väl lagt in det fel eller nåt ;)

Imorse var jag uppe i tid, har hunnit med att ta mig ut i snökaoset för att handla..inge roligt usch! Jag har även tittat på Runaway.. nyfiken i en strut..så seg man är, flera månader efter haha. men men.. Den var precis som jag väntat mig, totalt mystisk och lite smågalen..men så är ju Kanye konstnärlig av sig så.. wonderful :) music genious..
Nej ta på mig lite andra kläder nu kanske och städa upp lite på golvet innan Elisa dyker upp..

Harekanin!

Kommentarer

  • richard säger:

    Du har tur med dina önskningar du, jag har ju i för sig önskat mig snö sedan i höstas. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju så.

    2010-12-19 | 13:45:36
    Bloggadress: http://richardtenggren.se

Kommentera inlägget här: