Snickarpartyt

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Jag är seg, hungrig.. kanske för att jag de senaste dagarna fyllt min mage litervis med vätska för att bota infektionen i kroppen och därför inte fått plats med så mycket mat ^^ aja iallafall så har jag lite småångest för att jag inte har gjort nånting idag! Bara suttit och väntat ut tiden typ .. Men snart ska jag till bussen iallafall, ska leta mig fram till nåt ställe i kvarnsveden där det är titta på dansuppvisning som gäller! :) ser fram emot det..Det ser lite smådrygt ut ute med massa snöi luften om jag ska vara ärlig.. haha

harekanin!

Kommentarer

  • Richard Tenggren säger:

    Ovanligt med en trött tjej alltså!;) du skulle varit med i backen!:)

    2010-12-05 | 23:07:16
    Bloggadress: http://richardtenggren.se

Kommentera inlägget här: