Snickarpartyt

Stackars magmuskler

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
Idag vaknade jag kvart i 11, åkte redan med 11 bussen in till stan.. tänkte att det är lika bra att ta tag i det där med julklapparna.. sen hur och varför jag bara tog en kvart på mig innan jag kom iväg vet jag inte riktigt hur det gick till ^^
Träffade iallafall på Timmie på vägen som också var på väg till kupolen för att leta julklappar :) gjorde sällskap med honom ett tag. Kom sedan hem med ett par fynd och tog tag i pluggningen..im stuck! vet inte riktigt vad jag ska skriva..jag får ta tag i det igen senare..
Ikväll fick jag även för mig att ta fram den eländiga träningsdvdn som jag fick av mamma för ett ganska bra tag sen.. körde igenom ett heelt tråkigt träningspass, tyckte inte det gav nånting förutom irritation på den sympatiska rösten och äppelkäcka musiken haha :) men nu efteråt känner jag hur det känns att magen har fått jobba.. kanske borde man plåga sig igenom det passet varje dag ändå.. tills jag tränat upp mig lite åtminstone.. (känner jag mig själv rätt håller det i sig max typ två dagar)

Nu blir det att fortsätta titta på lite tv innan jag ska krypa ner i sängen, vill sova lite tidigare idag.. :)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: