Snickarpartyt

Uppsatsskrivande

Kategori: Allmänt

Goddag på er! Dagen började med att jag fick ett samtal där jag tyckte han sa att han sökte Johan Belin, haha det vore ju lite skumt, liksom nej tyvärr hurru vi kom aldrig så långt i vårt förhållande så att vi svarar på varandras nummer ;D hehe..
Strax efter det fick jag ännu ett samtal, av Elisa den här gången.. vår handledare hade tydligen inte fått in nån text av vår uppsats vilket kan vara bra när vi har möte med henne imorgon ^^ så jag skickade in det så snabbt som möjligt och kontrollerade sisådär 20 ggr så att dokumentet var bifogat och att man kunde öppna det haha :D
Fick även höra att Peace and love har hört av sig även till Elisa om praktik vilket vore toppen ju om vi får vara på samma ställe, kan man ha sån tur :) vi håller tummarna!
När jag ändå satt med uppsatsdokumentet uppe så gnuggade jag varenda geniknöl i skallen för att komma på något bra att skriva på våra inledningar.. det har la gått sådär men tror jag har skrivit det jag kan för tillfället iallafall..
Det är asfint väder ute så nu ska jag ta mig ut på lite promenad hade jag tänkt :) samla på mig lite välbehövligt syre innan jag ska ta mig hem, slänga mig i duschen och antagligen iväg o handla lite med pappi senare i eftermiddag..ska även komma ihåg att ta mig igenom den där eländiga träningsvideon igen ;) muahah

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: