Snickarpartyt

En kväll hos Melin

Kategori: Allmänt

Godmöra eller goddag..ni väljer hehe.. :)
Jag vaknade imorse av att pappa tittade på reprisen på melodifestivalen och att peter bögjack skrålade ^^ haha :P
Hade en rolig kväll hos Johanna igår! :) vi tittade på lite gamla bilder innan de blev schlager på tvn.. satte poäng och skrev upp vilka som skulle komma vidare.. ehm det gick faktiskt inge vidare för mig alls igår :P nedrans!
Vi roade oss även med annat.. som att spela hänga anna anka, träna crosstrainer, testa löshår och ta roliga bilder och spela in videos me hennes pappas dator.. haha vilka funktioner det finns! Vi fick även se Johanna som en slags avatar ;) 
Vi kom också på den briljanta idén att skaffar vi oss ett band ska vi heta "Zombies R alive" klockrent eller klockrent? :D

Efter det så spelade vi lite dataspel.. (vet inte vad det heter?) men de var iallafall fängslande :P lösa mysterier och grejer! så där satt vi och klurade till efter 1 på natten då jag gick hemåt.. Ingen risk att bli påhoppad ute här inte! de var nog bara jag och plogbilen som var igång haha ^^


Kommentarer

  • Johanna säger:

    Hänga Anna Anka, känns redan lite som en klassiker. Visst, kanske inte så kul för henne att få ett sådant spel uppkallat efter sig men å andra sidan måste man ju tänka på "Hänga Gubbe"-gubben, hur kul kan det vara för honom att man ska hänga han hela tiden?



    Spelet hette Devils Triangle (häftigare namn får man leta efter!) :P



    Och jag älskar flickan med munspelet. Den kommer för alltid få sitta kvar på svarta tavlan! Och kul att du hade det kul :)



    Nu känner jag att den här kommentaren börjar bli lite lång. Så nu ger jag mig.



    Okej, nu.



    Vänta, IZZIE!



    Så, nu är jag klar!

    2010-02-28 | 14:47:52
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    eller hur, vem tänker egentligen på hänga gubbe gubben? ingen tar hans känslor i fokus så hänga anna anka blir nog ett bra namn ändå! ;)

    jaha var det så det hette! arrgh! (piratröst)

    hahaha hon borde få hedersplatsen på tavlan tycker jag! ;D hahah izzie <3<3 min favorit

    2010-02-28 | 17:18:45

Kommentera inlägget här: