Snickarpartyt

Färgning imorgon? =)

Kategori: Allmänt

Jo vet ni vad! jag ska tvinga mig ut imorgon..mitt paket med färg till ögonfransarna ligger kvar på bänken och väntar på mig.. :) ska passa på att färga håret också på samma gång.. ljusare hade jag tänkt mig :) .. så tänkte kila iväg imorgon om vädret inte blir alltför dåligt och spana in färg.. jag har pratat om att göra det nu när jag har klippt mig såå :) det kan bli intressant..blire inte bra så färgar jag det bara mörkt igen.. utväxten ska iaf bort! :D

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Kör på någon blond mörkblond färg så blir det säkert ljusare! ;D lägg upp en bild oavsett om det blir kasst eller inte ;) Eller bara mms:a mig ;D Ser fram emot en ny nina igen haha :D Ne men ska bli roligt att se! :D Lycka till med färgningar av allt! =)

    2010-02-19 | 23:56:19
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: