Snickarpartyt

Färgning numero uno

Kategori: Allmänt

Nu är jag tillbaka i min håla igen ^^ satt med Hero på waynes ett tag och snackade om allt och inget :) trevligt jaao.. :) sen gick vi och handla hårfärg..oh my det blev kanske lite för ljust.. såå som tur är så är det bara toning så livet kanske inte brakar sönder om det inte skulle bli bra ;)

Tänkte att jag skulle färga ögonfransarna före.. såå jag började med det, de var inte alls så svårt som jag trott :) men det är nånting med att ha kemikalier så nära ögonen som fick mig att typ flippa ur :D haha (säger jag som sminkar mig typ varje dag).. nej men jag började noja så därför vågade jag inte ha i den där krämen särskilt längre så resultatet blev..ingenting! precis som förut men det gör mig inget..hellre ljusa ögonfransar än att bli blind ;) :P

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Hehe när jag har försökt med ljus toning har det inte fungerat alls ;) Toning brukar typ inte fungera på mitt hår oftast ;P hoppas det fungerar på dig =) Blir säkert super =)

    2010-02-20 | 18:42:20
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    haha nä märkte det.. iofs var det stark toning.. men men.. underhåret blev ljust iaf.. 8-)

    2010-02-20 | 19:18:29
    Bloggadress: http://snickarpartyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här: