Snickarpartyt

Helgen =)

Kategori: Allmänt

Välkommen tillbaka nina - tack så mycket nina ;) haha :) ja som sagt nu är jag tillbaka uppe i Borlänge igen.. var betydligt kallare att gå hem från station än vad det var när jag åkte från stockholm kan jag säga :O ^^

Min helg har vart bra :) kul att träffas igen.. Har väl inte gjort några jättebedrifter under helgen.. var så mycket förseningar i fredags så när jag väl kom fram var det bara att äta och sätta sig framför tvn typ innan läggdags .. Shiit ni ska se snövallarna där :O enorma! :P

I lördags åkte vi in till Skärholmen på lite shopping.. Alla fick med sig nåt hem.. jag fick typ med mig en halv garderob hem .. :O Väskan kändes iallafall tung idag på vägen hem (A) En tröja, ett par långa baslinnen och 2 t-shirts :)
När vi kom tillbaka hem så gick mamma och jag upp till mormor och morfar.. tittade på gamla kort och jag förstörde min vita tröja med rödvin .. inte smart nina! Men med snabb insats av mamma och mormor så försvann nästan allt iaf :)
Gick sedan hem och tittade på melodifestivalen och käkade mat .. Johanna kan vi säga var med på avstånd också ;) dvs över sms :P haha sjukt vad man kan tänka lika om vissa personer :O men också olika om vissa saker ;)
Hur som helst blev jag inte imponerad av nån låt så jaja..

Idag var mamma och jag ner till centrum en sväng, handlade lite glass och hallon till efterrätt.. kladdkaka :D muuums! Jag som har pratat om det typ hela veckan (A) mindreader :P
Tittat lite på tv, ätit mat och åkt hem.. så har typ min söndag sett ut.. ska uppdatera lite nu på internet sen blir det nog att hoppa i säng..

                          

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Jag hjärta spindelbensluggen!

    2010-02-07 | 22:15:07
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Oh yes! den var riktigt het.. ungefär lika snygg som olas hejkomochhjälpmigjagärful-lugg :D

    2010-02-07 | 22:24:50
  • Johanna säger:

    Fast bättre än hejkomochhjälpmigjagharfastnatmedhåretipermanentrullarnaliteförlänge, som var hans tidigare look ;)

    2010-02-07 | 23:14:44
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha! ja det har du nog rätt i.. kaanske.. inte så förtjust i när dom samlar allt hår framåt.. det ser töntigt ut :)

    2010-02-07 | 23:20:02
  • Elisa säger:

    Du har köpt samma ugglet-shirt som syrran har ;) men de är grymt fin =)

    2010-02-08 | 00:50:43
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Har sett alldeles för många med den redan :O :P haha.. :)

    2010-02-08 | 07:27:44

Kommentera inlägget här: