Snickarpartyt

Kan ni hålla er friska tack? :P

Kategori: Allmänt

Dagen har gått snabbt idag! har iofs powernapat ett tag nu på eftermiddagen (A) det var så skönt att bara ligga i sängen med mp3n, nyduschad .. så jag somnade :)
Hade ett svagt minne av att jag skulle ringa Mathias idag efter 4.. hm samtidigt så har jag drömt massa skumt inatt om att jag skulle prata med massa människor som skulle hjälpa mig mot nån stalker bla bla bla.. så visste inte riktigt om det var nånting han faktiskt sagt eller om jag hade drömt att jag skulle ringa.. gjorde en chansning och det visade sig att jag skulle ringa :P så bra! haha :D vi pratade om att jag kanske skulle ta mig till Falun idag men han kände sig krasslig så vi sköt upp det några dar.. :) men jag fick iallafall prata med honom vilket jag inte har gjort sen innan nyår! så typiskt att alla ska bli sjuka.. alla planer ställs bara in :O
Det är säkert bara ursäkter för att slippa träffa mig :O

Har iallafall krypit ner tillbaka i sängen igen med mina popcornrester från helgen och supergamla avsnitt av the hills ;D 

                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: