Snickarpartyt

Kasst!

Kategori: Allmänt

Den här dagen känns inte som att den kommer bli bättre än så här.. vaknar med sjuk träningsvärk i rumpa och lår.. gjorde ont bara att vrida sig i sängen..satte mig på knä för en stund sen och trodde jag skulle börja grina seriöst ^^ som det spände!
borde plugga idag, har inte kommit mig för att göra det än för såg att jag faila flash-tentan, blir väl ändå snart utsparkad ur skolan med två oklarade kurser så.. yes..
Hade planerat göteborg om två veckor.. men det krockar med omtenta.. jag som ville träffa Jennie igen :( och komma bort en stund härifrån.. Farfar fyller år då så vore kul att kunna vara med att fira honom.. fan att man inte ens ska klara av skolan längre =/

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Det var så himla tråkigt att du inte klarade det:/ men du klarar omtentan det vet ) Vi får fixa det tillsammans =)

    2010-02-01 | 21:05:22
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: