Snickarpartyt

Kyboe

Kategori: Allmänt

Jag vet inte om ni har uppfattat det, men jag verkligen gillar mina klockor! :D min gula jetset klocka är sjukt snygg och min bruna är härligt stilren och stor! :D :)

När vi var i skärholmen i lördags fastnade jag för ett visst skyltfönster.. jag upptäckte ett nytt (för mig) klockmärke.. Nämligen Kyboe. Och med deras slogan "Bigger is better" kan ju ana hur frälst jag blev! :O (A) speciellt för en viss rosa och en lila.. helt galet stora var dom men riktigt läckra :D vill ha vill ha! Har tyvärr dock inte riktigt kommit fram till vad de kostar men antar att det inte är särskilt billigt.. tyvärr :) Bara att erkänna.. klockor kan ibland vara lätt bästa accessoaren (stavning?)



Såg även på deras hemsida att de gör riktigt grymma solglasögon med! :D yaay det ska jag absolut investera till sommaren! yes box! Nu är det bestämt ^^


Kommentarer

  • YouDontKnowMeButWeCanSayYouDo säger:

    Thats Niice .

    2010-02-07 | 23:46:40

Kommentera inlägget här: