Snickarpartyt

Sminkelink

Kategori: Allmänt

På vägen till maten hann vi med lite shopping.. ;) eller jag hann (A) jag har så fruktansvärt dåligt i mitt sminkförråd just nu och jag använder typ världens sämsta foundation.. fan man skulle haft finare hy alltså :O ^^
men men.. så vare ju rea också så det blev lite mer ändå :)
Har ni testat den nya mascaran från maybelline? the falsies grejen.. har bara testat den snabbt nu hemma och himla långa fransarna blev! :) jippie! Kanske om ni är snälla kan jag ta nån bild sen o visa skillnad lr så.. hihi
Läppstiftet är neutral färg, yes! slipper dryga mig med massa annat klet som grund ..och blushen blir jättefin på :) (enligt vad Hero säger.. har inte riktigt testat den ;) )


                      

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Carro tycker också mycket om den där blushen/rougen =)

    2010-02-25 | 20:14:34
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Nina goes Makeupjunkie ;) Men Maybelinne brukar ju ha bra maskar (okej, maskaror då) :)

    2010-02-25 | 20:52:03
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    okaj men va bra dåå :) då funkar den säkert bra iaf :P annars är inte 40 kr så mkt att kasta bort :)

    haha eller hur johanna ;) känner du hotet.. noooot :D ja till viss del.. smular rätt mkt doooock enligt moi :)

    2010-02-25 | 21:29:57

Kommentera inlägget här: