Snickarpartyt

Söndag utan ångest..

Kategori: Allmänt

Ja idag är det söndag men jag känner faktiskt ingen sån där jobbig söndagsångest att helgen har gått för fort..kanske för att jag är ledig fram till onsdag ;D :) skönt skönt..!
Vet inte riktigt vad jag gör uppe så här tidigt men jag antar att det är för att jag somnade tidigt igår.. jag har tappat det dära med att kunna vara vaken hela nätterna (A)
Jag tänkte dra till rätt pris och handla lite nu på morgonen.. kanske även ny färg och ge håret ett nytt försök..eller så får det vara som det är nu.. är faktiskt typ ingen skillnad såg jag nu i dagsljus så vi får la se!
Har fått ett megabra recept (antar jag ;D) på pizza av Johanna så kanske tar mig för att göra det senare :) jag är sjukt sugen på pizza!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Det är kanoooooon!

    2010-02-21 | 11:03:18
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    du är tha masterkock! so you should know! :D :D

    2010-02-21 | 11:22:46

Kommentera inlägget här: