Snickarpartyt

Tur i oturen

Kategori: Allmänt

Jag är så klumpig.. det är jag ofta :) men idag hade jag faktiskt lite tur i det hela också.. jag skulle förflytta mig till sängen med datorn och sladden drog med sig två glas som stod på skrivbordet, rakt ner i golvet! jag hade ryggen mot det så jag bara väntade på att höra massa glassplitter som flyger över hela golvet, men! nej.. jag vänder mig långsamt om och ser att faktiskt så är de båda glasen hela! :O inte ens en spricka.. nada! helt otroligt enligt mig :P Iofs så är väl glasen från IKEA ganska ordentligt byggda.. kanske finns en anledning till varför typ alla som nyligen flyttar hemifrån har likadana ;)
men hur som helst, glad är jag för jag slipper städa upp massa glas med risk för att skära mig och få panik (A) och jag kan behålla glasen för övrigt hahaha :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: