Snickarpartyt

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Jag börjar ju bli som er andra :O zero uppdatering ;D haha..
Nej men har inte vart på nå blogghumör faktiskt och det har inte hänt nåt särskilt i mitt liv.. som att det har stoppat mig förut ;D men men :)
Igår kunde jag röra på mig trots lite träningsvärk och satt och pluggade en del.. på kvällen hade jag det mysigt med Markus som var här :) Visste ni att jag är typ oslagbar i att lösa lyckohjulets ordpussel? ;) haha!
Imorse drog vi oss upp tidigt, hade seminarie kl 9.. suuck.. det gick iofs rätt bra :) var inte direkt svåra frågor..
När vi slutat käkade vi mat, kycklingspett med tsatsiki och örtmarinerade(?) potatishalvor eller vad det nu stod på matsedeln.. hehe det var helt okej gott iallafall :) Sen letade vi upp lite annonser till nästa seminarieuppgift innan jag åkte tillbaka hem till Borlänge..nu har jag en eftermiddag full med plugg framför mig.. ska läsa igenom ett kompendium och leta lite annonser på internet.. kul, absolut not.. ^^

Resten av veckan består vad jag vet nu av plugg, träning och tripp till tumba över helgen :) Men mer om det lite längre fram, lovar att bli bättre med bloggningen! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: