Snickarpartyt

Värt väntan! =)

Kategori: Allmänt

Tillbaka i Borlänge då.. vaknade lite mer hastigt idag.. kom i säng sent igår så jag var antagligen för trött för att höra väckarklockan imorse (A) tur att man har pappa :) hehe.. så han väckte mig precis när vi skulle åka typ..Det roliga är att jag drömde att jag gick runt och letade efter pappa som satt och väntade på mig.. hm sammanträffande? :P
Lite trist bara att Jennie åker ner till gbg idag igen =/ och jag kan inte följa med ju pga tentan.. får ta igen det senare :)
När jag kom upp till borlänge så la jag mig och sov ett par timmar till så jag har nyligen vaknat :) Känner mig stressad :D haha.. men men, jag hinner nog

Efter att ligga efter i två kurser och ha två underkända tentor (iofs missat en tenta pga idreresan) känns det extra bra med ett VG i psykologitentan kan jag säga :D riktigt glad av hans kommentar blev jag! :)

"Din tenta är väldigt levande genom att du hela tiden sätter dig i användarens situation och tänker dig in i olika reaktioner. Mycket välfångat och realistiskt. Dina exempel är mycket träffsäkra och du har gott om referenser till kursmaterialet. Riktigt bra.
Betyget kan bara bli VG."

Lätt värt väntan, har tittat länge efter betyget nu :O Men det visar att allt går, nu ska jag veerkligen göra mitt allra allra bästa på söndag så har jag åtminstone en kurs till avklarad! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: