Snickarpartyt

Äntligen lördag!

Kategori: Allmänt

Alltså det går ju kasst med bloggningen nu alltså :O galet.. får försöka ta igen så mycket som jag kan hehe :) Igår blev det inge mycke heller, hm.. Jag kommer inte bli så populär bland nära och kära när jag säger att jag träffade Johan men det gjorde jag.. Det var skönt att träffa honom faktiskt och se han från sin riktiga sida igen.. det tar bort ilskan jag hade förut åtminstone.. Och varför vill man gå inne med det? Plus att vi fick prata ut lite, om vad som hände osv.. aja!

Nu är det iallafall ny dag :) Lördag närmare bestämt..Det står alldeles för mycket på schemat just nu känns det som ;) nyvaken just nu .., men ska gå till affären och köpa dricka och sen ska jag fixa en grej, packa ihop lite saker och så ska jag försöka göra mig fin för kvällen, lycka till eller ;) haha :D nejnej..Funderar på att färga fransarna idag med som jag och Elisa köpte häromdan men jag får se om jag vågar när jag ska ut ikväll.. kanske bör vänta till imorgon (A) :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: