Snickarpartyt

Dagen måndag

Kategori: Allmänt

Oopa oopa! Goddagens ^^
Idag har jag känt mig negativ minsann (A) men på vägen in så fick jag iallafall se solen en liten stund, det kändes bra :) Hade typ världens tråkigaste föreläsning idag, Oh my! Men på rasten fick vi se affisch om innebandyturnering på söndag så om vi får ihop lag och klubbor då ni! :) Skulle vara riktigt roligt..

Det blev ingen fika efter skolan med Hero..hon skulle på andra ärenden, men jag och Elisa åkte till kupolen (kupelen som jag råkade säga till pappa i telefon, haha! humor..) och åt på donken.. Oops vi som tränar och allt ;) nej men det är som vi alltid sagt.. vi vill kunna äta det vi vill bara att det är skönt att röra på sig ibland med :) Och efteråt åkte vi faktiskt till gymmet, var där ett par timmar ..tränade både styrka och kondition så det känns att jag kommer somna gott ikväll! (A) det kan behövas då jag lär upp i tid imorgon..
Faktiskt så var det första gången idag då vi kom dit och det var massa folk därinne på gymmet :O så det blev lite cykla och springa i trappen innan vi gick in till maskinerna ^^ heh..

Mycket mer än så blir det nog inte för idag, imorgon är det seminarieplugg som gäller, ska till biblioteket med Elisa och antagligen Hero med.. Kom ihåg datorn Elisa! ;) haha :D
Blir nog att krypa ner i sängen nu och titta på film.. nattinatti! :)

                            

Kommentarer


Kommentera inlägget här: