Snickarpartyt

dålig dag blev inte så dålig =)

Kategori: Allmänt

Hola hola! ^^ språkbyte idag ;) vem vet vad det blir nästa gång haha.. kände mig fruktansvärt nere imorse när jag vaknade, vet inte varför faktiskt.. känner mig lite ensam nu efter jul när jag är van att ha folk runt mig hela tiden.. :O
Men dagen har vart bra ändå, trots huvudvärken som hänger kvar.. Det var tänkt att Elisa och jag skulle ta 10.40 bussen imorse till skolan men fick ett samtal från henne, nyvaken och en aning förvirrad precis innan bussen skulle gå typ att hon försovit sig haha :) stackarn.. men det skulle lika lätt kunna hända mig så det är lugnt, absolut ingen skada skedd ;)
Eftersom bussarna går som en söndag idag åkte vi istället in en timme senare, jobbade med flash idag igen, trodde inte det skulle vara några i skolan alls men faktiskt var de två datasalarna mer fulla än tomma :) där ser man, fler som har det kämpigt i skolan kanske.. ^^

Klockan tre hade Elisa bestämt möte för fika med några kompisar på kupolen och de var snälla och lät mig följa med :) så vi spenderade ett par timmar där tills en arg röst i högtalaren meddelade att kupolen stängde.. just ja, där kom man att tänka på att bussarna går som en söndag igen vilket innebar att Elisa och jag nu var tvungna att spendera en timme på stan innan nästa buss :O i den här kylan! omg.. vi bestämde oss för att gå till stationen där det iallafall var varmt, planerade lite fest och sådär ;) paaartaj ska de bli minsann! :) hehe..

Nu är jag iallafall hemma igen, internet la av ett tag men nu ser det ut som att det funkar ^^ hehe.. ska ta mig för att läsa i boken, får se om det blir flash eller psykologi..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: