Snickarpartyt

Västerås

Kategori: Allmänt

Söndagen spenderades i Västerås hemma hos sazzo :) Det började lite flummigt då jag skulle åka och hämta Johanna men kom snart på att jag inte hade bilnyckeln med mig :O Men eftersom bilen redan var igång eftersom pappa haft den innan så kunde jag tydligen köra ändå.. men efter jag plockat upp Johanna fick vi åka tillbaka hem och hämta den :P

Lovisa hämtade upp oss i Sala och vi stannade på stan först för att leta inflyttningspresent till Sazzo och gå in i massa andra affärer som Lovisa och Johanna ville in i ^^
Under dagen och kvällen sen så spelade vi Buzz, "Tjejmiddag" och käka thaimat :) Mycket trevligt!

Jag somnade runt 2 inatt och upp igen så tog sovmorgon till strax efter 5 (A) vilket kostade mig att jag glömde mina skolanteckningar till tentan hemma.. yaaaaaaaay.. suck.. =/
Har iallafall landat uppe i Borlänge.. har det segt redan nu och jag vet hur mycket skolarbete som väntar :O







Kommentarer

  • Johanna säger:

    Bild nr 2 osar lite "Fina flickors klubb"

    2010-01-04 | 18:03:37
    Bloggadress: http://makeupjunkie.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha.. ja.. eller töntarnas klubb ;) nejdå :D

    2010-01-04 | 18:11:50

Kommentera inlägget här: