Snickarpartyt

Falsk bakfylla och innebandy

Kategori: Allmänt

Aah gomörra! jag är nog den enda i min ålder och lite till som är uppe den här tiden på en söndag ;) har dock väldigt ont i huvudet så kan låtsas att jag har fått mig en bakfylla ;) haha SKÄMT!
Jag ser inte särskilt mycket fram emot min resa till Falun, det kommer bli kallt och eländigt och jag hittar inte dit jag ska.. yaaay.. men men, allt annat brukar lösa sig så varför inte det här? :)
Håller också fast vid att det kommer bli pinsamt om markus och edvin ska vara där för att titta på, för sen när blev nina bra på innebandy liksom? ;) :D
ska gå (observera gå) ner på stan om en timme så det kanske är lika bra att jag fixar iordning det som behövs nu, men wish me luck med turneringen och håll tummarna för att vårat lag vinner! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: